plakboek en dagboek

Op deze pagina staan alle pagina's uit mijn dagboek.
Klik op de gele stippen om de foto's te kunnen zien.

Bij sommige pagina's zie je, als je op de gele knop geklikt hebt, kleine fotootjes in het midden,
Als je erop klikt, kun je ze vergroten tot beeldvullend en dan eventueel opslaan.

Mijn verhaal.

Het allereerste begin. Hier staan foto's dat ik naar Zuidhorn ging en de inrichting van mijn kamer

Hier zie je wat opnamen van Zuidhorn. Op een warme dag in juni 2003.

De actie van Wendy van Dijk.

Foto's uit het jaar 2017

5 januari 2017 ben ik, samen met Fleur, die mijn vrijwilligster in Arnhem was, en mijn ouders naar de Tweede Kamer geweest.
Ik zou er met Sjoerd Potter, inmiddels burgemeester van De Bilt, een gesprek hebben. Dat ging o.a.over de mogelijkheid voor een vergoeding van vervoerskosten en hulp bij vakantie.
Wij hebben daar ook nog een hele rondleiding gekregen, wat erg leuk en interessant was.
Natuurlijk zijn we daarna even op het Binnenhof geweest.

11 maart 2017 ben ik met mijn ouders, Valesca en Bram naar de kinderboerderij in Gorinchem geweest. Die is direct achter het verpleeghuis waar ik woon.
Bram is gek op de geitjes.

2 april 2017 was de voetbal klassieker Ajax-Feyenoord.
Samen met mijn buurman Kees, ook een groot Ajax-fan en iemand van het personeel, ben ik bij die wedstrijd geweest.
Voor de wedstrijd kwamen we nog 2 oud-spelers tegen, waaronder Simon Tahamata.

28 april 2017 kwam een vriendin van mijn moeder mee op bezoek. Zij heeft een hond en omdat ik gek op honden ben, nam ze die mee.
Dribbel en ik waren al snel vriendjes.

6 mei 2017 heb ik, met mijn ouders, Jan opgehaald en zijn wij naar Huissen gereden om plantjes te kopen.
Daar koop je de plantjes rechtstreeks uit de kas.
Weer terug in Utrecht hebben mijn vader en Jan de plantjes gepoot. Bram hielp goed mee!
Lotte ontdekte allemaal nieuwe dingen.

19 mei 2017 ben ik 33 jaar geworden. Zaterdag 20 mei heb ik dat met heel veel mensen gevierd.
Eerst binnen en later lekker in de tuin. Het was een hele fijne dag!!

4 juni 2017.
Laura had mij uitgenodigd om mee te gaan naar de tentoonstelling 'Helden van Oranje' in het
openlucht museum in Arnhem. Dat was leuk om te zien. Natuurlijk hebben wij ook uitgebreid door het museum rond gelopen.

18 juni 2017
Met mooi weer ben ik graag langs de Merwede in Gorinchem.
Vandaag hebben we er met z'n zevenen gepicknickt en de middag daar lekker door gebracht.
Er is altijd veel te zien.

van 23 t/m 30 juni ben ik op vakantie geweest in Burgh-Haamstede. We waren daar met z'n negenen in een groot vakantiehuis.
We hadden mooi weer en hebben veel uitstapjes gemaakt en vaak aan het strand geweest.
We zijn met de stoomtrein van Goes naar Hoedekenskerke gegaan. Ze hadden daar een rolstoellift, zodat ik ook mee kon rijden! Hard ging het niet, 30 km per uur!
Woensdag zijn we vanuit Zierikzee op zeehondensafari gegaan! Met de boot konden we tot zo'n 50 meter bij de zeehonden komen en ze heel goed zien!
We hebben ook nog een wandeling gemaakt in de bossen van Westenschouwen, die geschikt was voor rolstoelers.
Bij Renesse lagen betonplaten tot halverwege op het strand. Zo kon ik ook goed op het strand komen!

9 juli 2017 waren we bij Valesca, Jan en de kinderen. We hebben gewandeld en zijn naar een speeltuin geweest.
Omdat Lotte moest slapen ben ik samen met haar en Valesca terug naar hun huis gegaan. Lotte was blij met haar cadeautje!

16 juli 2017 hebben we een lange wandeling rondom Gorinchem gemaakt.
Ik kan hier veel meer wandelen dan in Arnhem. Daar moest ik altijd eerst met de bus ergens heen om te lekker te kunnen wandelen. Hier kan het meteen vanuit het verpleeghuis.

21 juli 2017 is Lotte 1 jaar geworden. Ze hebben dat 23 juli gevierd. Het was een heel gezellige dag!

6 augustus 2017 was het een heerlijke dag om naar Scheveningen te gaan.
Sander vond het heel fijn om op de pier te zijn. In zijn rolstoel boven de zee met een schitterend uitzicht.

26 augustus 2017 waren we een dagje in Giethoorn, waar we een mooie rondvaart hebben gemaakt door de Weerribben.

Na augustus 2017 heeft Sander 2 keer vlak achter elkaar in het ziekenhuis gelegen. Daardoor heeft hij niet veel uitstapjes gemaakt.
15 oktober 2017 zijn we nog met z’n allen naar Burgers Zoo in Arnhem geweest. Het was heel mooi weer en een heel fijne dag!

12 november vierde Valesca haar verjaardag. Daar zijn we met Sander heen gegaan.
Het was een heel gezellige dag en Sander had veel schik met Lotte die het nu leuk vond om op het blad van zijn rolstoel te zitten en hem zelfs een knuffeltje wilde geven toen ze naar bed ging.

Deze laatste 2 dagen met z’n allen zijn heel dierbaar.
16 november moest Sander naar het ziekenhuis……

Bij sommige pagina's zie je kleine fotootjes in het midden, maar als je erop klikt, kun je ze vergroten tot beeldvullend en dan in je eigen computer opslaan.